پاورپوینت با موضوع حركات كششي در محل كار

مطالب دیگر:
📌پاورپوینت تجزيه و تحليل بخشهاي تشكيل📌پاورپوینت تقابل سنت و مدرنیته📌رساله طراحی مرکز فرهنگی جوانان دریاچه چیتگر📌طراحی مرکز همایش و تحقیقات نانو تکنولوژی📌پایان نامه طراحی مرکز گردهمایی و تعاملات فرهنگی با رویکرد گفتگومداری📌پایان نامه طراحی مرکز گفتگوی ادیان توحیدی📌پایان نامه طراحی مشاوره و مرکز روان درمانی شیراز📌طراحی معماری فرهنگسرای گرافیک با رویکرد معماری سبز در اردبیل📌طراحی معماری مجتمع اقامتی ، تفریحی ، آبدرمانی با تاکید بر معماری بیونیک در شهرستان مشگین شهر📌طراحی معماری موزه خط با رویکرد معماری پایدار در اردبیل📌طراحی معماری پژوهشکده اخلاق حرفه ای در شهر تبریز با رویکردی به هندسه هنر و معماری اسلامی ایران📌طراحی موزه باستان شناسی گرگان با رویکرد بازیابی هویت معماری سنتی📌طراحی موزه هنرهای مدرن با تأکید بر فن آوری های مدرن چند رسانه ای📌طراحی هتل بانوان در شهر مقدس قم📌طراحی و بررسی امکان ساخت دستگاهی رنگرزی موضعی فرشهای مرمتی📌طراحی و مکان یابی کارگاههای صنعتی(خدمات خودرویی مزاحم )📌طراحی معماری مجتمع ابدرمانی و هتل سه ستاره شهر سرعین📌مجموعه اقامتی-تفریحی جانبازان و معلولین با رویکرد تقویت روحیه📌مجموعه فرهنگی سینمایی با رویکرد معماری سبز در گرگان📌مدلسازی فضایی زمانی توسعه شهری با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای و الگوریتم های هوشمند مطالعه م
حرکات کششی در محل کار , کشش انگشتان , کشش عضلات پشت بازو , کشش بازوها و شانه ها , چرخش سر|اِل اف|lfp
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت با موضوع حركات كششي در محل كار را مشاهده می نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 12 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

حركات كششي در محل كار

آيا شما زمان زيادي را پشت ميز كار خود مي گذرانيد؟
براي جلوگيري از بروز ناراحتي و خستگي، هر 20 تا 30 دقيقه، زمان كوتاهي را به حركات كششي اختصاص دهيد. پس از انجام اين حركات و رسيدن به آرامش و تمركز مي توانيد كار خود را سريعتر و با حداقل اشتباه انجام دهيد.
دقت كنيد كه از كشش بيش از حد اجتناب كنيد. با انجام اين حركات نبايد احساس درد كنيد بلكه اين حركات آرام بايد در شما احساس خوبي ايجاد نمايند.

كشش انگشتان

اگر در اداره زمان زيادي را به نوشتن و يا تايپ كردن مي گذرانيد، از كشش انگشتان دست شروع كنيد.
در حالي كه دست خود را در راستاي مچ نگاه داشته ايد، انگشتان دست را تا زماني كه در آنها احساس كشش كنيد ، از يكديگر جدا كرده و صاف نگه داريد. اين وضعيت را به مدت 10 ثانيه حفظ كنيد.
سپس انگشتان خود را خم نموده و دست و مچ خود را در همين حالت به مدت 10 ثانيه نگاه داريد.
عضلات خود را شل كرده و تمرين را دوباره انجام دهيد.

كشش عضلات پشت بازو

يك دست را بالا برده و آن را پشت بدن قرار دهيد به طوري كه بازو در كنار گوش قرار گيرد.
آرنج را به آرامي با دست مخالف نگاه داشته و آن را به سمت پشت سر بكشيد .
دست خود را به عضلات مياني پشت بدن برسانيد، تا زماني كه كشش آرامي را احساس كنيد.
اين وضعيت را به مدت 10 ثانيه حفظ كنيد.
عضلات خود را شل نموده و تمرين را با دست مخالف تكرار نماييد.

فهرست مطالب و اسلایدها:

حركات كششي در محل كار

كشش انگشتان

كشش عضلات پشت بازو

كشش بازوها و شانه ها

كشش عضلات قفسه سينه

كشش عضلات اطراف گردن

چرخش سر

تو دادن چانه

بالا انداختن شانه ها

كشش عضلات پشت